Idealny projekt strony internetowej dla salonu kosmetycznego

Średnia: 5 (2 głosów)

Prowadzenie nowoczesnego salonu kosmetycznego bez względu na to czy jest on w Szczecinie, Gorzowie czy małej miejscowości pod Warszawą, wiąże się to z obecnością w internecie. Korzyści z posiadania profesjonalnej strony internetowej mogą przerosnąć Twoje oczekiwania. Bez względu czy klienci trafią na Twoją ofertę w mediach społecznościowych czy w wynikach wyszukiwania, finalnie będą chcieli dowiedzieć się więcej i poznać szczegóły oferty. Tu musisz zadbać by przekierować ich na stronę docelową z ofertą, która przekona do skorzystania z Twoich usług.
5 elementów, które powinna posiadać strona internetowa dla salonu kosmetycznego czy SPA?

1. Dostosowanie strony internetowej do urządzeń mobilnych (RWD)

Obecnie absolutną podstawą jest by strona internetowa dla salonu kosmetycznego czy innych usług wyszukiwanych lokalnie była dostosowana do urządzeń mobilnych. Znacząca część osób szukających usług lokalnych, robi to w drodze do pracy/domu, oglądając telewizję czy będąc na zakupach. Wtedy wyszukują salonów kosmetycznych w swoim pobliżu za pomocą smartphona, dlatego musisz zadbać by oferta dostępna na stronie internetowej wyświetlana była w sposób prawidłowy.

2. Cennik i aktualne informacje o ofercie salonu kosmetycznego

Standardowy cennik usług i dane kontaktowe to zdecydowanie za mało by przyciągnąć uwagę klienta. Pamiętaj że internauci są w zdecydowanej większości wzrokowcami i chcą szybko znaleźć odpowiedź na zadane pytanie. Nikt z nich nie będzie przewijał w nieskończoność tablicy na Facebooku w poszukiwaniu informacji o zabiegu, który został opublikowany kilkadziesiąt wpisów niżej. Wszystkie istotne informacje powinny znaleźć się na twojej stronie internetowej. Tu oprócz cennika zadbaj o szerszy opis oferty wraz ze zdjęciami rezultatów Twoich umiejętności.
Tak więc już na etapie tworzenia opisu oferty warto zacząć od przygotowania atrakcyjnych zdjęć salonu kosmetycznego oraz promowanych zabiegów. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest stworzenie galerii z efektami zabiegów powiązanej z ofertą czy cennikiem. Ten prosty zabieg sprawi że osoba zainteresowana np. ofertą wyszczuplania będzie mogła za pomocą jednego kliknięcia dowiedzieć się więcej o wybranych zabiegach i zobaczyć ich rezultat.

3. Rezerwacja wizyt

Rezerwacja wizyt w wielkim notesie to przeżytek. Wertowanie wszystkich stron by sprawdzić termin wizyty, czy przenoszenie klientów na inny termin często wprowadza duże zamieszanie w takim notesie. Obecnie jest wiele rozwiązań online pozwalających szybko sprawdzić plan dla każdej kosmetyczki, godziny rezerwacji poszczególnych gabinetów. Sama rezerwacja czy zmiana terminu odbywa się za pomocą jednego przycisku.

4. Informacje o salonie kosmetycznym i personelu

Strona z informacjami o pracownikach, ich osiągnięciach i doświadczeniu to kolejny element pozytywnie wpływający na postrzeganie Twojego salonu kosmetycznego przez potencjalne klientki. Tworząc stronę z informacjami o Tobie i pozostałej załodze zadbaj o odpowiednie zdjęcia każdej z osób tworzących Twój zespół. Pamiętaj że ludzie nie lubią się domyślać jak wygląda osoba, która ma ich obsługiwać i częściej wybierają usługi osób, które znają lub mogą poznać.

5. Strona kontaktowa

Strona kontaktowa dla salonu kosmetycznego powinna zawierać przede wszystkim pełne dane adresowe wraz z numerem telefonu i godzinami otwarcia. Warto tutaj zadbać o zamieszczenie mapy z przyciskiem wyznaczającym trasę dojazdu. Pamiętajmy że osoby zainteresowane zabiegami kosmetycznymi szukają najczęściej kosmetyczek w swojej okolicy. Robią to też w zdecydowanej większości poprzez urządzenia mobilne takie jak smartphone czy tablet.

Sprawdź jak wiele możesz zyskać wybierając gotowy szablon strony internetowej dla salonu kosmetycznego lub tworząc stronę skrojoną na miarę Twoich potrzeb.

Tagi: